Job 29 van 62


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Specialist


Functie

Je wordt ondergedompeld in de dynamische wereld van duurzame energie

Na een korte introductie in ons bedrijf en onze werkwijze, ga je snel aan de slag met het onderhouden van contacten via telefoon, e-mail en chat.

Je bent bedreven in het gebruik van diverse communicatiemiddelen en hebt het vermogen om spontane oplossingen te vinden in de complexe dagelijkse omgeving van klantenservice.

Als het externe gezicht van ons bedrijf ben je altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en productinformatie te verstrekken aan onze klanten. Je streeft voortdurend naar kwaliteit en biedt vriendelijke service op elk moment van de dag.

Je beheert de planning vlekkeloos en biedt ondersteuning aan zowel onze klanten als servicetechnici binnen de B2C-afdeling

Bedrijfsprofiel:

Manpower Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Dit is wat we doen. Welcome to a world of opportunity.

Voor een klant te Harelbeke zijn we op zoek naar een customer service specialist met focus op klachtenopvolging.

Jouw profiel

Je beschikt over aantoonbare ervaring in het ondersteunen van klanten tijdens de installatie van duurzame energieoplossingen.Je hebt de vaardigheid om productinformatie duidelijk en klantgericht te presenteren. Zelfs in geval van kleine problemen of klachten behoud je altijd je professionele houding en glimlach. Je hebt een creatieve aanpak om oplossingen te vinden in een snel veranderende omgeving, waardoor je de verwachtingen van onze klanten overtreft. Je bent een effectieve communicator, zowel met klanten als collega's, en je streeft altijd naar resultaten en klanttevredenheid. Naast vloeiend Nederlands beheers je ook het Frans op een hoog niveau, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze

Aanbod

We bieden jou een gevarieerde functie binnen een innovatief en groeiend bedrijf in de energiesector. Onze bedrijfscultuur is plezierig en collega's verwelkomen je met open armen. Samen werken we aan een betere en duurzamere wereld. Bij ons krijg je de kans om je communicatieve en organisatorische vaardigheden in te zetten om uitstekende klanttevredenheid te realiseren.

Interesse? Stuur uw cv naar evelien.vanhauttegem@manpower.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht